Slut i kroppen

Tror jag har en förkylning i kroppen som har slagit ut mej helt och hållet.. Har inte gjort mycket alls idag.. Ingen ork!! Var ut till hingstarna på förmiddagen och de hade det bra :-)
Sen blev det soffläge hela eftermiddagen.. Har fruktansvärt ont i magen också som jag har svårt att sätt fingret på vad det är..
Nästan som mensvärk fast inte den molande värken utan mer smärta.. Hmm svårt att förklara! Bebis får iaf hålla sig kvar tills jag känner mej piggare, skulle nog inte orka med en förlossning nu..

Hoppas ni andra har en bra måndagkväll.. För mej blir det tv och 16 and pregnent efter att jag lagt Oliver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0