BM besök v 36+6

BM besök idag igen.. Idag pratade vi om förlossning och hur jag kände inför det och skrev ordning en journal som jag ska ha med mej.. Jag har inga speciella önskemål direkt utan jag tar det som det kommer.. Känns bäst så för min del..

Bebis var väldigt lugn i magen idag men och hade hjärtljud på en 122 när vi började men tillslut så ökade de upp till runt 134 som de varit de andra gångerna.. Blev lite orolig där ett tag men hjärtljudena lät fint och bebis reagerade när vi var där och "störde"

Dock var inte mina värden lika bra :( Hade protein i urinet och på gränsen till för högt blodtryck, så det blir tillbaka på kontroll igen på måndag.. Hoppas de är bättre då!!


Magen idag

Glöm nu inte att gissa när bebis kikar ut ;)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Ursh då, hoppas det var en ren tillfällighet. Jag har inte fått lämna urinprov på hur länge som helst när jag varit på mvc. Lite konstigt tycker jag? Fast det kanske beror på att blodtrycket varit bra hela tiden.

2011-09-15 @ 15:48:08
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tror att sparven kommer titta ut den 29 sep vara en pojke på 3190g och 51cm lång :)

2011-09-16 @ 06:58:22
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Tack så mycket!



Vilken härligt mage du har! Tråkigt med högt blodtryck och protein. Hoppas att det rättar till sig för dig!

Kramar!

2011-09-16 @ 09:16:38
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0