BM besök 35+6

Var hos barnmorskan nu på förmiddagen och allt ser jätte bra ut... Bebis ligger redo och väntar på förlossning.. Mina förvärkar jag har börjat fått är ett tecken på att nu börjar det närma sig.. Alltid svårt att säga hur mycket livmoderstappen ändrar sig nu när jag får dessa förvärkar.. Bara vänta att se :-) Nästa vecka är ju bebisen "fullgången" och välkommen när som helst!!

SF mått låg idag på 33 och hjärtljud på 134 slag/min.. Ett blodtryck på 120/70
Har dock lågt blodvärde och järnvärde så det får bli till att tvinga i sig lite blutsaft dagligen :) Men släpper den värsta tröttheten blir jag glad!

Idag är älsklingen ledig så i eftermiddag/kväll blir det potatisgratäng och fläskfilé på menyn.. Ska bli riktigt gott, fixar nog någon sås till detta också, har inte bestämt vad än bara :-)

Hörs senare!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0