Äntligen hemma :-)


Wiggo, 3055g & 47 cm

Äntligen!!!
Efter en vecka på sjukhus är jag nu utskriven.. Så nu är hela familjen samlande! Drar historien lite kort.. Var på rutinkontroll i måndags pga protein i urin och något högt blodtryck.. I måndags var det högre så blev inskickad till Spec. MVC och blev sen inlagd på Avd. 14 (förvården)..

Låg till onsdag förmiddag då blodtrycket hade blivit högre och jag mådde riktigt dåligt... De tog då beslut om att sätta igång förlossningen.. 13.30 får jag en gel som ska mjuka upp livmoderstappen

00.23 den 22 september 2011 kommer Wiggo ut i världen :-) (längre förlossningsberättelse kommer)

Hade det inte varit för min havandeskapsförgiftning hade vi kunnat åka hem samma dag men jag blev inlagd på Avd 11 för att ha koll på blodtryck osv.

i söndags vid lunch blev jag utskriven men får fortsätta gå på kontroller och blodtryckssänkande medicin..

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Marie

grattis :)

2011-09-26 @ 16:07:57
URL: http://lifebymarie.blogg.se/
Postat av: angelina

Stort grattis till eran sötis :D:D

2011-09-27 @ 07:05:58
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0