1 månad kvar!!

Nu är det ynka 1 månad kvar till BF :-) och idag inhandlade jag det sista nödvändiga till sparven.. Ska ta och packa ordning BB-väskan också så det är klart.. Sist sa jag till mej själv att väskan skulle packas efter RUL pga att Oliver kom redan i v. 25 och ingenting var packat då.. men jag har dragit på det hela tiden..

Har haft en riktig jobbig natt med illamående och förvärkar.. Men har lugnat ner sig nu igen på förmiddagen.. Min mage har varit knas i 3 dagarn, typ magknip och jag undrar om det har något med graviditeten att göra?! Får fråga BM på torsdag..

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Killmamman

spännande, lycka till nu framöver :)

2011-09-07 @ 10:47:38
URL: http://killmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0