Våran förmiddag

Söndag igen!! Tiden går så fort... Igår var jag iväg på Me and I party och kikade på en massa kläder.. Dock var det inget jag direkt fastnade för så inget handlande för min del..

Wiggo börjar bli mer och mer vaken om dagarna och sover helt okej på nätterna tycker jag nog.. Lite typiskt bara att han har sina bajsstunder på nätterna så det blir några blöjbyten ;) Men han är iaf duktig och somnar om!

Oliver är inne i en gnäll/trots period.. Kan bero på fler tänder då han dregglar en massa och det är som en puckelpist inne i munnen på honom..

Tog idag den första ordentliga promenaden.. 45 minuter blev det! Kändes riktigt bra :-)
Lite bilder från våran förmiddag :-)


Gungan är alltid en favorit när vi är i lekparken


Tillslut hittade Oliver en pinne som han kunde leka med bland de fina höstlöven..

Wiggo sov som en stock i vagnen när storebror lekte :-)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0