Sjukstuga


Mina två små hjärtan håller hand <3

Idag har det bara varit sjuklingar här hemma.. Den enda friska i familjen jobbar!
Wiggo vaknade imorse och var helt täppt i näsan...igen!!! Han hostar även lite.. Jag är helt matt i kroppen och hostar och snorar :-(
Oliver är på bättringsvägen så jag hoppas han kan gå till dagis på torsdag.. Dock hostar han väldigt mycket på natten fortfarnade och snoret rinner...

Förmiddagen tillbringade vi ute i lekparken och eftermiddagen har vi varit inne.. Min ork tog skut efter promenaden på förmiddagen.. Så när Oliver sov middag (i nästan 3 timmar) så passade jag och Wiggo på att sova vi med :-)





Nu blir det soffläge för mej och Wiggo och vänta på att älsklingen ska komma hem :-)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Vad jobbigt med sjuka barn. Hoppas dom frisknar på sig snabbt!



Tack för tipset med att vända honom från mig och trösta, det har jag inte ens tänkt på :)

2011-10-25 @ 21:19:55
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Emma

Det gäller att ta varje tillfälle till sömn som ges antar jag. Hoppas ni blir bättre snart!!

2011-10-25 @ 22:11:35
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0