Bananlåda

Äntligen har han somnat själv... Wiggo har varit som ett klister på mig idag.. Han har bara velat sova i famnen, så fort jag försöker lägga ifrån mej honom slår han upp ögonen och blir ledsen.. Han har inte sovit ordentligt på hela dagen.. Hur orkar han?!

Tur att Oliver har varit rätt så självständig idag.. ett tecken på att han börjar bli frisk :-) Han har lekt en hel del själv och så har han hittat en ny favorit leksak..en bananlåda :-D hihi

Nu blir det sängen för min del.. är helt slut i huvudet!

Olivers små fötter.. Han har någon fix idé om att vara barfota.. Så fort jag sätter på honom strumpor så är de av inom 10 min.. Han gillar helt enkelt att vara barfotakille :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk att det är många barn som gillar att vara barfota. Viktor har inte kommit dit än men det finns alltid ett par i varje barngrupp när man jobbar :)

2011-11-28 @ 20:24:08
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0