v. 19+5

På fredag har jag gått halvtid och de börjar skrämma mej lite att vi med stormsteg närmar oss tiden då Oliver kom ut.. Men jag hoppas och tro att denna kommer stanna kvar i magen till beräknat..

Annars känns allt väldigt bra just nu.. Foglossningarna är betydligt bättre, men får fortfarnade tänka på vad jag gör om dagarna, men jag kan ta 20 minuters promenader nu iaf :-) Känns skönt att kunna röra på sig lite.. Funderar även på att ta några pass i veckan på våran spinningcykel.. Känns inte så värst kul nu när byxorna börjar kännas tajta över lår och höfter :/ Magen får växa men helst inte de andra ;)



Magen idag, för någon minut sedan.. den har inte växt mycket alls den senaste veckan.. Har haft samma midjemått nu i snart 2 veckor.. Ligger på 78 cm!

Min vikt har ökat med 5,3 kg... Med Oliver hade jag gått upp ca 6 kg i v 24 så de är nog rätt lika i magstorlek också kan jag tänka mej.. Har inga mått från Olivers graviditet så de blir svårt att jämnföra..

För några dagar sedan blev sparkarna så starka att man nu kan se och känna dem från utsidan.. Så härligt att ligga och titta på innan man ska gå och lägga sig :-)

Nu är det dax att laga mat :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, längtar tills jag får känna sparkar! Det är, som du skriver, så himla mysigt.



Jag är övertygad om att bebisen kommer att stanna där h*n ska till det är dags att komma ut. :)

2011-05-18 @ 19:00:04
URL: http://www.emmsaklemmsa.se
Postat av: Lina

Akta dig för att gå ner i vikt bara då gifter man får i sig ligger lagrat i fettet som då frigörs vid viktnedgång. Detta påverkar troligen barnet varför det inte är bra att ta risken.

2011-05-19 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0