Trött mamma

Usch idag har jag inte varit pigg... Tröttheten verkar komma tillbaka.. Hoppas den är kortvarig!! Oliver har verkligen varit världens bästa unge idag.. Han har lekt själv i lekrummet i stort sett hela dagen :-) Han passade även på att ta en nästan 3 timmar lång sovstund efter lunch!!! 

Nu sover han för natten och min älskling är på fotbollsträning.. Ska nog hoppa i säng tidigt ikväll och hoppas jag vaknar pigg och utvilad imorgon.. Funderar på om jag ska börja ta järntabletter igen.. hhmm får ringa och rådfråga bm..

Imorgon är det tänkt att jag och Oliver ska åka in till stan och shoppa lite nödvändiga saker.. Blir en sväng till IKEA och sen Bergvik..

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0