Panik

Fick lite smått panik angående min nyinköpa kamera.. Tig nämligen en massa bilder när vi var nere i Vimmerby men blev otroligt besviken på bildkvaliten när jag väl kom hem och ladda upp bilderna på datorn.. Mamma kom förbi och fixade inställningarna på den men bilderna blev fortfarnade gryninga.. Tillslut drog vi slutsattsen efter att ringt och pratat med expert på området att huset kan vara skadat...

Mamma kunde inte sluta grubbla på detta och tillslut kom hon på att de kan bli gryninga bilder om ISO talet är för högt... Mamma kom förbi igen och visst var de så.. Den var otroligt högt ställd och vi tog ner den till 100 och nu fick vi en helt annan lyster i bilderna :-) Jag blev överlycklig då jag trodde jag hade kastat dryga 4000 i sjön!!!

Före


Efter


Ser ni skillnaden???

Jag gör iaf och nu gäller det bara för mej att lära mej olika inställningar osv :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0