Bergvik

Idag har jag och Oliver tillbringat några timmar på bergvik... och jag var inte ensam kan jag säga.. Jag valde helt klart fel dag att shoppa på.. Verkar som alla ville göra det idag :-) Men jag hittade en massa fint till mej och Oliver..

Till mej blev det två tunikor från ginatricot och leggings till de.. Blev även ett par härliga svart byxor från Veromoda som passa super nu när magen växer.. + ett blå/vitt randigt linne från H&M


Timun rib pant - black/sup

Oliver fick sig tre par mjuka kortbyxor från H&M och Lindex.. Ett linne och t-shirt från H&M och en kortärmad body från Lindex..
Sen det viktigaste utav allt...ett regnställ från Kappahl :-) Så nu kan han vara ute och krypa fast de är dåligt väder!

Var meningen att vi skulle till IKEA också men jag kände att de skulle bli för tungt för mej att bära.. så de får bli när älsklingen kan följa med..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0