Tandläkaren

Idag har Oliver varit hos tandläkaren för första gången.. De var en liten genomgång och en snabb titt på han 4 tänder :-) och lite roligt är det att de är samma tandläkare som jag och Wille hade när vi var små!

Hände en otroligt märklig händelse idag.. Fick ett samtal för några minuter sedan om att de var en person som hade hittat ett bankkort som det stod mitt namn på.. Jag var helt säker på att jag inte hade tappat något men åkte dit för att hämta de.. Väl där så kom damen fram med ett kort från min gamla bank som det stod mitt namn på.. Så visst var det mitt kort men en bank som jag slutade använda för flera år sedan och kortet hade gått ut sedan 2005!!
Vem har haft mitt gamla kort i så många år?
För de var nämligen som nytt så de kan inte ha legat ute i så många år utan de är någon som haft de i sin plånbok och sedan slängt eller tappat de.. Väldigt skumt tycker ja :/ Tur att de är ett elektronkort och att jag ej har den banken längre..

Nu blir det till att fortsätta att leka med Oliver :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0