Hmm något blev fel?!

Hihihi ja vad ska man säga... Vet inte hur många sockerkakor jag gjort i mitt liv och de flesta blir helt perfekta, kan hända ibland att man tappar bort tiden men de får man ta...
Idag var en dag som jag absolut inte ville ha en torr sockerkaka.. Så jag kollade på den och den hade börjat släppa fint från kanterna och kändes fast när jag rörde formen.. Perfekt!!! Trodde jag :-)
När jag vände på den och lät den svalna... tog av formen och vad hittar jag...jo en platt sockerkaka :-) Kan ju inge annat än att skratta!! Den var på tok för kletig så de ramlade ihop...

Tur att de inte var något fel på smaken :-) dock blev den väldigt mäktig!!

Nu Bygglov

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Tokigt tokigt, tur att den smakade gott iaf :)

2011-03-22 @ 20:42:01
URL: http://www.emmsaklemmsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0