Danilo



Nu har Danilo åkt till sin fodervärd i Sundsvall och jag hoppas och tror att allt kommer gå super bra för dem.. Mamma fotade honom lite innan han skulle åka.. Har haft denna ponny i min ägo i nästan 5 år!!! Helt otroligt, känns som det var igår som jag köpte honom :-) och det har verkligen hänt så mkt med honom..
Lite sorligt är det att han har åkt men samtidigt känns det som en lättnad då jag ej har tid för honom.. Nu kan jag bara fokusera på att bebisen ska vara kvar i magen ;) nej då men nu har jag bara Agge i hästväg att tänka på och det känns otroligt skönt..

Var ut till Agge idag och han börjar bli riktigt snygg.. Dock ser ju alltid 1 åringar lite knasiga ut men jag tycker de ser bra ut.. Stor blir han och jag hoppas han får ett hopphuvud utöver de vanliga.. Man får vänta och se! Ska bli spännande att följa, jag har ju mina mål!!

Ska
be min mamma följa med mej ut och fota honom någon dag.. Han är ju snart 1 år.. Dock räknar man ju alla hästar vid årskiftet, men nu i början händer de ju så mkt så man kan då gå utefter den dagen de är födda tycker ja..

Allt för idag

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0