18 mars

Idag har jag jobbat på förmiddagen och efter det direkt in till Karlstad med Oliver då han skulle få sin 3 :e spruta för RS-viruset.. Hoppas inte det blir några fler men de kan bli högst två till.. Som vanligt när man ger honom sprutor är jag jätte duktig!!!

Just nu dejtar jag mej själv då min älskade sambo är på jobbet.. Hade verkligen tänkt mej en godkvällsmat som skulle bestå utan en bakpotatis och en räksallad.. Men usch så besviken jag blev :-(
Potatisen var ok men räksalladen var inte alls god.. Testade en ny som fanns i butiken men den kommer inte köpas igen.. Nästa gång fixar jag min egna!!! Då vet man att den blir smarrig iaf. :-)

Blir en tidig kväll för mej och hoppas på strålande sol imorgon så man kan ta en häslig promenad för senare på eftermiddagen väntar de jobb igen..

Ha en underbar kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0