Tisdag

Vad ska man hitta på en dag som denna?? Vet iaf att jag ska dra mej till stallet och prata lite med Amanda och gosa med hästar.. Men resten av dagen vet jag inte vad det blir.. Som vanligt blir det nog lek och en massa bus med Oliver <3

Känns lite konstigt idag pga att jag är i v. 24+4 och det var då jag åkte till Uppsala med Oliver.. Kommer jag bara över v 26 får jag stanna kvar i Karlstad och det känns skönt iaf :-) Lite nerver kanske släpper då!!

Har mycket att se fram emot denna veckan... Imorgon blir det till att åka in till Karlstad och kika om en tvillingvagn går in i våran bil och sen ska vi göra ett hemligt ärende ;) Kommer berätta mer om de lite senare!! Efter de blir det ett besök hos Spec. MVC och jag hoppas verkligen att de inte har blivit värre än sist..
På onsdagkväll blir det planering inför midsommar och veckan som vi ska tillbringa i sommarstugan :-) Ska bli skönt att komma hemifrån ett tag..
Blir även en del planering inför älsklingens kommande födelsdagskalas.. Och mitt i allt detta ska vi fira midsommar :-) Härligt att ha dagarna planerade, vill ju att tiden ska gå rätt så fort nu ;)

Ja dax att fixa lite i huset...

Puss & Kram och hoppas ni alla har en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0