Stadsloppet

Idag har min älskling sprungit stadsloppet och gjorde en fantastiskt bra prestation.. Hade satt ett otroligt högt mål med att hamna under 40 min men de var lite tufft.. Har inte den exakta tiden än men ca 42 minuter och de är verkligen super :-)

Min bror J åkte inlines och min far sprang han också :-) Sen var de en massa kompisar till Wille som var med och sprang och alla fick super bra tider!!!


Hela gänget samlade..

Jag och Oliver vad såklart med som vanligt och agerade fotograf och "bärare"... eller vagnen fick bära rättare sakt.. Jag ska i princip inte bära något alls men jag kan säga att det är svårt att låta bli...


Mitt lilla hjärta

Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0