Snabb uppdatering

Vädret har idag varit helt fantastiskt och Oliver och jag har badat i sjön flera gånger idag... Oliver gillar att sitta vid sandstranden och leka med sanden :-) Han är väldigt lättroad!!
Och jag har blivit lite solbränd idag... Härligt att få lite färg!
Som de verkar kommer vi få lika fint väder imorgon och då är älsklingen här också.. Då blir det mys och bad hela dagen :-)
Magen kan jag säga växer så det knakar ;) Bilder kommer... Och sparven sparkar allt mer och kraftigare, när sover den egentligen?!
För första gången under graviditeten vaknade jag i morse av kramp i vaden... Vilken smärta!!!! Usch hoppas jag slipper detta framöver men de är ju inget jag kan bestämma tyvärr...
Ha en fortsatt underbar kväll!!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0