Bröllop 11 juni 2011

I helgen var vi på ett underbart bröllop där Willes syster M gifte sig med sin J!! Det var helt fantastiskt och tur med vädret hade vi också.. Det var ett utomhusbröllop i fina Borgvik!


Finåk till bröllopsplatsen :-)


De fina brudparet!!


Ceremonin är nu färdig och de lämnar platsen som man och hustru :-)


Här tillbringades festen!!


Den fina brudbuketten


Jag och tjockismagen ;)


Här fick vi alla lämna ett meddelande till brudparet.. De var inte de lättaste att skriva på skrivmaskin kan jag tala om :-)


En av de smarriga tårtorna...

Ja de var bröllopet i bilder.. Innan middagen var det en massa aktiviteter så som pilkastning och fotografering.. Men de var absolut ingen vanlig fotografering utan alla satte på sig peruker i roliga färger och klädde ut sig :-) Bjuder på en bild där ifrån.. Vädigt roligt och annorlunda :-D



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

T.om min sambo gillar Teen Mom ;)



Åh va kul, vad har du för datum? Du har barn sen tidigare ser jag! Hur har du mått hittils?

2011-06-14 @ 13:19:16
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0