v. 30+0

Mina ben och fötter har börjat svullna.. Inte så jätte mycket än men det känns iaf..
Igår var jag till BM på rutinkontroll och allt såg jätte bra ut.. Den lilla har lagt sig långt ner men man kan fortfarnade röra huvudet lite..
Hade bättre blodtryck, 110/60 denna gången.. tidigare har det varit lite för lågt..  Hjärtljud på 136 slag/min och ett Sf mått på 29 cm

Övriga mått för v. 30+0..
Har inte hänt så jätte mycket med magen denna vecka men har ändå gått upp 1 kg.. Totalt har jag nu gått upp 11,1 kg

Vikt - 62 kg
Midja - 85 cm
Mage - 91,5 cm

Har 69 dagar kvar till BF :-)




Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Lizette

Åhh vad kul att veckorna springer iväg för er!

Bara 10 veckor kvar nu så håll ut! :D Det går fort, tro mej.... Särskilt när du har lilla Oliver! :)

2011-07-30 @ 14:03:59
URL: http://backgammon.blogg.se/
Postat av: Ida - Isabellas mamma

Fin gravidmage :)

2011-07-30 @ 16:39:01
URL: http://dagarmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0