Sista natten i stugan

Nu har vi bara en natt kvar här uppe i stugan... Synd att denna dagen ska ge så dåligt väder... Hade gärna stekt på solbrännan lite till :-)
Har idag baka chokladbollar som var tänkta att fixas igår men då låg jag helt utslagen på soffan.. Allt kom på en gång, men efter en bra nattsömn från Oliver så är jag idag utvilad.. Han har sovit lite oroligt några dagar som antagligen beror på tänder och mkt nya intryck.. Men inatt sov han från 19.20-10.00!!
Här tar vi en båttur till Liljenäs café och tog os en varsin glass :-) Oliver gillade att åka båt.. men blev åckså väldigt sömnig så påvägen hem så somnade han i Willes famn.. Hus söt som helst!!!


Oliver har under dessa dagar badat en massa och de första dagarna satt han mest vid strandkanten.. Men han blir modigare och modigare och de senaste dagarna har han velat krypa ut i vattnet.. och det var riktigt kul att gå ut i vattnet :-)


Vi hade även besök av en fladdermus som de måste ha varit något fel på.. Den var helt orädd och vi kunde plocka upp den och den landade på bryggan mitt på ljusa dagen.. Men de var lite häftigt att se den på så nära håll.. I vanliga falla får man bara en liten snabb skymt av dem när de flyger...

Nu ska jag laga lite mat för att sedan åka och hämta älsklingen från jobbet.. Sen ska vi njuta av sista kvällen här uppe i stugan...
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0