Sjukhus och shopping

Var inne hos läkaren idag och kollade min livmoderstapp och fortfarande glada nyheter om att den är lång och inte öppnat sig något :-) Men bebisen ligger med huvudet neråt och trycker på lite grann så de är fortsatt vila som gäller.. Fick min sjukskrivninig förlängd en månad till!!

Under tiden jag var hos läkaren var Oliver och hans mormor på stan och kikade på kläder.. Jag gjorde dem sällskap efter drygt en timma och jag hittade massa fint till Oliver.. Polarna & Pyret hade rea med upp till 50 % Så där fick Oliver en massa fina kläder från mej och mormor..


Pjamas, jeans och strumpor från Kappahl


De blå från mamma och de gröna från mormor :-) Tack säger Oliver!!

Blir nog till att försöka plocka lite här hemma.. och hoppas att sammandragningarna håller sig borta.. Oliver röjer runt i sitt rum, dock har han tagit alla blöjor och använder som leksaker... hmm knasunge!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: LillaJag

Du kunde inte låta bli byxorna ;)

2011-07-06 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0