Regn

Idag är det inget mysigt väder.. Blir inne hela dagen tror jag.. Socka ville inte ens ut och kissa nu på morgonen! Kanske blir bakninga idag också ;)

Igår bakade jag Vaniljbullar... Mumsiga var de!! (recept kommer)


Måste iaf till affären idag så man har allt man behöver inför helgen.. Tycker inte om att handla på helgen då mycket brukar vara slut då..

Ja vi hörs nog senare igen.. Ska bla lägga upp en ny vecka för min graviditet :-) Ska också försöka sätta mej och läsa lite mer om min kamera.. Vill lära mej mer om när man tar bilder manuellt.. Blir så mycket finare bilder då!!!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Vanilla

Ja, det är lite segt med regn och kyla mitt i juli! Men mysigt när man kan vara inne och pyssla förstås! :-)



Kramar

2011-07-15 @ 16:10:18
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0