Rastlös men orkar inget

Idag är en dag som de inte finns ork till något alls... Är jätte rastlös men inget är roligt :/ Konstigt det där.. Har iaf lite saker jag MÅSTE försöka fixa idag... vika tvätt, diska och vattna blommorna

Var ut till min lilla häst idag igen för att se om han var bättre i benet.. Han är fortfarnade halt men det var något bättre idag än de andra dagarna.. Hoppas verkligen det släpper snart så man inte behöver gå och vara orolig över honom..

Nu blir det till att laga mat.. Mos & korv får kylskåpet bjuda på idag! Får passa på att göra mos när jag fick tag på lite "gammelpotatis"


Jag och Agge förra sommaren när han var bebis :-)

Ha en bra dag!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0