Mariebergsskogen

Igår blev det en heldag på Mariebergsskogen tillsammans med Emma, Peter och Viktor.. Blev en massa bus och gungade i lekparken och efter det en rund tur bland alla djuren :) Vid lunch grillade vi korv och efter de sov grabbarna middag...

Värmen tryckte på ordentligt så det fick bli stranden efter en liten sovstund.. Skönt att få svalka av sig lite!





Idag har det varit kanon väder och vi har tillbringat största delen ute på baksidan.. Oliver har badat i poolen och jag har hållt till i skuggan :)
Sen måste jag berätta att Oliver går allt mer och mer.. Idag tappade jag räkningen helt på hur många gånger han var upp och gick.. Han går allt mellan 1-5!! steg åt gången :-) Stolt mamma är jag!!

Under eftermiddagen var jag iväg på klädvisninig för barn.. Märket var MyKidoo! Riktigt bra kvalité och nu var det 50% på allt :-)
Beställde lite nytt till Oliver och även lite till sparven i magen!
 Svart mössa Rockidoo Body gitarr
Blev bla. en cool mössa till Oliver och en liten body till sparven :)

Nu ska jag nog lägga mej till sängs och läsa en bok..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0