Bus i lekparken

Idag på förmiddagen tog hela familjen en promenad till lekparken.. Dock tog det extremt lång tid pga mej ;) Men det var skönt att komma ut...

Hade med mej kameran och blev en massa bilder på Oliver när han gunga och lekte i sanden :)




En söt lite sandig hand <3

Socka var också med och hon var på helspänn hela tiden.. Igår fick hon nämligen följa med mamma på grytträning och träffa grävlingen.. Hon älskade det verkligen så det ska hon få testa på igen...



Nu sover plutten middag och jag tar det bara lugnt.. Imorgon bär det av mot Arvika där min sambo och min pappa ska springa Triathlon (simning 1500m,cykel 4mil och löpning 1mil)

Ska i eftermiddag ut och provköra den nya vagnen jag hämtade igår :-)

Hörs sen!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbara bilder!! Hoppas att vi ses imorgon!! :)

2011-07-22 @ 20:08:10
URL: http://www.emmsaklemmsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0