BM besök v. 26+4

Var iväg på BM besök idag och allt såg bra ut förutom de låga blodtrycket... Men de får jag nog leva med.. De för med sig lite negativa saker med att vara så still.. Kroppen är inte byggd för att vara stilla :-) Men jag får stå ut några veckor till!!

Magen mätte 24 cm och bebis hade ett hjärtljud på 140 slag/min.. Dock var de lite svårt att räkna exakt då den sparka hejvilt mot maskinen ;) och snurrade iväg hela tiden!! Redan en busunge :-)

Tog även upp mina foglossningar och imorgon ska jag hörra med läkaren om det är okej att jag ska få akupunktur.. Hoppas de kan fungera lite.. iaf så man får sova om nätterna!!


Bild från sommarstugan på magen och på Socka & Maxi som simmar i vattnet...

Imorgon väntar läkarbesök på Spev. MVC och som vanligt hoppas jag att allt ser bra ut! Trots att jag haft mer sammandragningar de sista dagarna...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0