Äntligen lyckades ja

Som jag nämnt tidigare är jag inte duktig alls på bloggdesign osv.. Men har nu äntligen fått till bredden på inläggen så jag kan ladda upp bilder på 600px i bredd.. Samtidigt som texten också håller det måttet.. Låter säkert som en barnlek för vissa av er ;-) men de bjuder jag på.. Nu har jag lärt mej iaf!
Tycker bilderna blir mycket bättre i den storleken och man kan lätt lägga upp två bilder bredvid varandra utan att bilderna blir för små..

Jaja slut skrivet om detta :-) Blir natten för min del nu, om jag kommer ur stolen vill säga.. Har ONT!!!

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det skulle jag också vilja lära mig :) Hur gjorde du?

2011-07-17 @ 00:48:39
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Melanie

åh jag är som du, kan ingenting sånt där själv!

Har fått hjälp av min kompis med allt på bloggen. Tur man känner ngn som kan! Men det var inte dåligt att du fixade det själv, du är bättre än vad du tror! :)

Kram!

2011-07-18 @ 09:47:28
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0