Väntar....

Sitter och väntar på att min älskling ska komma hem!!! Saknar honom <3

Idag var jag och K ute på våra hästar och vi tog en härlig ridtur i den bitande kylan.. Men som tur var värmde solen riktigt skönt!!

På förmiddagen var jag och T ute och gick en långpromenad med våra två små underbar söner.. Dock sov båda som små stockar under hela promenaden :-) Oliver sover mycket bättre i vagnen.. Nu för tiden sover han inte alls så mycket på en dag, de märks att han börjar bli en stor grabb!!
Ett tag var jag orolig att han sov för mycket.. Han sov en 12-13 timmar på natten och en 3-5 timmar på dagen.. Kände som han sov jämt men han hade nog sina växtfaser... Nu sover han 13-14 timmar på natten och 30min - 2 timmar under dagen...

Dagen imorgon väntar en hel del häst och mycket jobb för min del... Ska bla. ut på mitt första nattpass sedan 1 år tillbaka.. Kan bli väldigt spännande, undrar om jag håller mej vaken ;) Får hoppas på mycket folk!!

God natt och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0