Vad har hänt sen jag slutade att blogga?!

Jag slutade blogga i november och sen dess har vi hunnit haft en namngivningsdag för Oliver, 20 nov 2010.. Det kom 33 stycken hem till vårat hus och vi hade en liten cermoni och efter det var det tårta och kaffe.. Sen present öppning :-) Oliver fick en massa fina saker, Tack alla som kom på Olivers dag!!!


faster Anna och Oliver


under cermonin


dukningen


I november fick jag även ett nytt jobb :-) Jag jobbar som Fristående Hudvårdskonsult för ett marknadsledande företag! Ett super roligt jobb som är svårt att inte älska då jag bestämmer allt själv :-)

I December var det rätt lugnt, hade lite julfotografering och en del förberedelser inför julen.. Vi firade julen hemma hos oss tillsammans med mina föräldrar och Willes föräldrar samt syskon och repektive.. Så vi var hela 15 stycken :-)


oliver öppnar paket




oliver och tomten

Mer kommer :-) Ska göra en årsresumé för 2010 också!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0