Plutten <3

Oj oj oj så han har dragit sig fram idag :-) Är så stolt över min duktiga son!! Undrar på om han kommer skippa kryp stadiet och hoppa över direkt på att gå.. Så gjorde iaf jag, så man vet aldrig, kanske finns i generna :-)

Olivers morbor har varit här och passat honom idag när jag hade lite MK jobb och när jag skulle till hästarna..

Ska försöka få in en lite filmsnutt senare ikväll eller imorgon :-)

Snart kommer den efterlängtade kebabtallriken.. ska bli otroligt gott!!

-----------------------------------------------------------------

Mia

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Hej!

Tyvärr skulle de dra ner ännu mer på sjuksköterskorna där nu.. och det gör mig superledsen. :( Något som det också var brist på var läkare! Stor brist! Detta skapade en otrolig stress på avdelningen då ssk fick ta så otroligt mkt mer ansvar än vad de borde. Jag har förståelse för att du tyckte det var jobbigt. Jag tyckte vissa ggr det var jobbigt att vara där som "ny".



Vad tyckte du var mest jobbigt? Intressant att höra.



Hoppas allt är bra med er nu! Stor kram! :)

2011-01-07 @ 20:02:56
URL: http://francesbean.webblogg.se/
Postat av: Janni

Ja man kanske skulle bo i Grums istället ;)



Jag läste just igenom din blogg lite snabbt, vilket år ni haft och vad ni gått igenom med er lille son.

Jätteskönt att se att det gått så bra, och jag måste även säga att din häst är otroligt fin!



Kram

2011-01-07 @ 22:52:57
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi börjar inskolning på måndag... Men jag kan höra av mig när jag ser hur Viktor reagerar på det och hur trött han blir. Kanske kan ses någon eftermiddag...

2011-01-08 @ 15:31:34
URL: http://www.emmsaklemmsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0