Nu händer det grejer

Oliver har varit på ett strålande humör idag och han har gjort framsteg :-) Numera drar/ålar han sig framåt.. Blev överlycklig när jag lekte med honom på golvet och såg att han trog sig fram till leksakerna.. Va mycket det kan hända över en natt :-)
Han hade även några bra försök med att komma upp med magen och ta stöd med knäna :-)

Har haft min kära kollega C här och vi har pratat lite teambuildning.. Var super trevligt!!

Just nu sitter jag och skriver på min årsresumé och den bli nog klar ikväll.. Blir en del att få med men kortar ner otroligt mycket.. Annars skulle nog de bli en hel bok.. Skulle kunna skriva så otroligt mycket om sjukhus tiden men de får bli en annan gång.. Har ju en förlossningsberättelse på G eller rättade sakt en sjukhusberättelse..

Nu blir det lite kvällsfika och sen mer skrivande..

Har förresten två små extrahundar här i 4 dagar framöver :-) Är barnvakt åt mammas två hanar, och de är inte riktigt till freds med att deras matte lämnade dem här hos mej.. Men de släpper nog :-) Imorgon blir det en ordentlig långpromenad med 3 hundar och barnvagn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0