Måndag

Vill ha vår och sommar nu :-) Fick faktiskt lite vårkänslor jämt nyss när jag var ute med Mimmi.. Vet inte direkt varför men de kom bara!

Har varit på ett underbart MK möte och som vanligt blir man taggad till att jobba.. Underbart!!!

Morgondagen är en ledig dag för oss båda men den är fullproppad med saker att göra.. Om jag får tid över kommer jag lägga de på att försöka baka lite inför Olivers 1 årskalas.. Det närmar sig faktiskt med stormsteg fast de är lite overkligt.. :-)

Nu blir det natten för mej men först bjuder ´jag på en bild på min älskade son som min mamma har fotat...

DSC_3068.JPG
Foto: Ulrica Tellebo

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: PJ

Fantastisk bild!

Vilka ögon!

2011-02-19 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0