Bushäst

Har varit på härliga långpromenader med barnvagn, hund och trevligt sällskap.. Känns riktigt bra att försöka få in en rutin på att gå 1-2 timmars promenad mitt på dagen.. Och det bästa än ju när man slipper gå själv!!

Har en fortsatt spännande vecka framför mej med en massa hudvårdsklasser.. Ska bli så roligt!!



Mysigt med öppenspis :-)

Imorgon måste jag ta tag i städningen här hemma, den halkar efter precis hela tiden.. Men vet samtidigt med mej att jag borde prioritera det mer då jag mår mycket bättre när det är städat hemma.. Jag kan då koppla av på ett annat sätt.. Många förstår nog vad jag menar ;)



Min lilla hästprins som börjar bli stor, bliden är tagen i höstas!

När jag var ute hos min lilla Agge häromdagen så passade vi på att mäta honom och han är inte så lite längre.. Nu är han ca 147 cm i manken, vilket gör att han kommer sluta någon stanns runt 168.. De kommer bli super, kanske i största laget för mej men de blir nog bra.. Än så länge är han så otroligt snäll, står själv på gången, uppbunden och snäll att leda runt på.. Det största problemet med honom just nu är att förstör alla grimmor han får på sig.. Bushäst!!! Hoppas han slutar med de.. Kan bli jobbigt i längden! Får ju skylla på att han är bebis..

//
Mia

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår precis hur du menar!!! Städade ordentligt igår och det känns så skönt!!! :)

2011-01-13 @ 11:51:30
URL: http://www.emmsaklemmsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0