Bilbarnstol

Dax för oss att köpa en ny bilbarnstol till Oliver... Har inte bestämt än vad jag ska ha för någon.. Finns ju en uppsjö av stolar.. En sak vet jag och det är att den får inte vara för stor då våran bil inte är den största på marknaden :-)

Men jag har några favoriter och de är

Britax Multi - tech

Britax Hi - Way

Maxi Cosi Mobi
 
Tar gärna emot förslag om just ni har någon stol som ni gillar??

De finns ju för och nackdelar med alla stolar, men de viktigast är att vi får pröva dem i bilen och att Oliver får testa och sitta i den så blir det nog bra :-)

Nu blir det Let´s Dance för mej och väntar på att älsklingen ska komma hem!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har en Britax High-way till Viktor och tycker att den funkar riktigt bra! :) Vi hade också problemet att bilen inte är så stor... Men trots att stolen inte tar så stor plats så får det vara en myyycket liten person som sitter i framsätet...

2011-01-22 @ 17:00:48
URL: http://www.emmsaklemmsa.se
Postat av: Lizette

Vi har en BeSafe iZi X3... Är jättenöjd med den... O den får plats i både min saab o Mikaels lilla Caddy! :D

2011-01-24 @ 23:34:34
URL: http://backgammon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0