11 månader

Idag är våran lilla älskling hela 11 månader! Tiden har gått så fort.. Sjukhustiden gick extremt långsamt men när vi väl kom hem så har allt bara rullat på..

Oliver har även fått sin andra tand, nu väntas två små gaddar :-) Den ena av dem har kommit upp rätt mycket så inte stoppar man in fingrarna i munnen på honom i första taget!

Ikväll bröt jag på Olivers kvällsrutiner och det var inte alls populärt.. Jag och Oliver var nämligen men till Tingvallahallarna i stan för att kika på lite innebandy.. Allt gick super ända tills klockan blev 18.45 (i vanliga fall sover han då).. Oliver ville inta alls se innebandy och jag tog och packade ihop och åkte hem.. Han skrek hela vägen hem!!! Usch så arg och trött han var, ingenting var bra! Svettig var han också efter allt skrikande men han lugnade sig direkt när han märkte att vi var hemma.. Var precis som han visste att snart ska jag få min välling och sova!!
Så de blir väl till att hålla sig hemma om kvällarna och följa hans rutiner.. Det är både för- och nackdelar att de somnar så tidigt..

Nu ska jag plcka lite tvätt och leksaker och efter de tänkte jag laga lite pannkakor.. Maten har inte hunnits med idag! Inte bra, men så blir det när dagen är fullproppad med aktiviteter!

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0