Sent bullbak

Blev ett sent bullbak för mej idag.. Kom på i sista stund att jag ej gjort några bullar till Olivers 1 årsdag så kl 20.40 började jag baka... Och nu ligger de helt nygjorda på diskbänken för att svalna.. Fick bra betyg av dem av grabbarna som är här :-)



Är super trött nu och vill bara hoppa i säng men de får vänta en liten stund till så bullarna får hamna i påsar..
Spelade ju på stryktipset denna helgen och vi var 5 stycken som hade gjort ett spel.. Omgången var rätt så svårtippad tyckte jag men ändå var det jag som fick flest rätt.. Ändå spelade jag för minsta möjliga summa, 2 kr!!

Mimmi
 har varit tillfreds ikväll i alla möjliga olika knän och borrat ner sig där det är varmast...Då trivs den lilla damen ;)



Ha en trevlig lördagskväll och vill samtidigt säga stort GRATTIS till min moster nere i Småland!!! Tyvärr kunde man inte följa med ner men min mamma och mormor är där och hälsar på..

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, och tack så mycket! :) Det ska bli riktigt kul och spännande! Nu när det börjar närma sig vet man ju aldrig när hon vill pluppa ut så redan nu får man gå och vara beredd på det mesta ifall att ;P



Kram!

2011-02-12 @ 22:37:23
URL: http://annasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0