Syskonvagn

Vilken djungel detta med vagnar är..
Jag är helt fast i Emmaljungas vagnar och dum som jag var trodde jag att jag skulle gilla något annat när de väl kom till syskonvagn..

Köpte ju i somras en Babytravel Dublin helt ny från Babyproffsen och tyckte den verkade jätte bra.. Vagnen i sig är ju väldigt smidig och den var otroligt lättkörd, men vad gör man när ingen av barnen trivdes i den :-(
Oliver satt inte bra i den då sitsarna inte går att ha i 90 graders vinkel.. Han är i vanliga fall van att åka en Emmaljunga scooter som han älskar och sitter super bra i..
Wiggo skrek så fort han hamnade i vagnen.. När vi är två som går ut på promenad så ligger Wiggo i en Emmaljunga Classic Sport och den älska han att ligga i.. Antagligen gjorde han protester i den babytravel vagnen för att liggdelen var väldigt trång och vagnen har ingen bra fjädring..

Så jag tog bestlutet om att sälja vagnen på blocket.. Blev av med den rätt fort!

Just nu letar jag efter en Emmaljunga Twin CityCross då jag vill ha en vagn med 4 ordentliga hjul och ordentlig fjädring så Wiggo blir nöjd och Oliver får sitta bra.. Den är ju mycket mer tungkörd men de får jag ta.. De viktigaste är att banen gillar att åka i den.. :-)



Kommentarer
Postat av: ENDENISE - tävlingar igång ♥

sv: tack för din kommentar inne hos mig! KRAM

2011-12-15 @ 21:29:52
URL: http://endenise.se
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Fördelen med att dra en tung vagn är ju att man tränar samtidigt. Kanonbra när man är mamma och inte har (tar sig) tid att gå till gymmet :)

2011-12-15 @ 21:48:13
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Emma

Tråkigt att det blev så men hoppas att du blir nöjd med en Emmaljunga istället! Eller barnen rättare sagt! :)

2011-12-16 @ 05:42:10
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

jag tycker också att det är en djungel när det kommer till barnvagnar!

2011-12-16 @ 10:56:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har en carena syskonvagn den med lufthjul som kom förra året tror jag. Den är jätte bra. Då vi också ville ha en där sitsarna var 90 grader så de inte luta bakåt. Vi är jätte nöjda och barnen också! Bara ett tips! :)

2011-12-16 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0