Snö


Äntligen kom det lite snö :-) Blir genast lite ljusare ute och man får lite mer julstämning i kroppen..
Oliver fick komma ut en sväng trots att han fått en liten sväng av magsjukan tror jag.. Han spydde nämligen 1 gång i går och den var det inget mer.. och idag var nr 2 som välling :( Även de bara en gång så de var nog en lindrig variant av magsjukan/vinterkräksjukan?!

Idag blev det en löp runda tillsammans med min mamma.. Det var riktigt kul att springa med sällskap :-) Vi hade även med oss hundarna så även de fick springa av sig.. Socka tycket de var riktigt kul :)
Nästa pass tillsammans blir på Julaftons morgon.. Jag och mamma springer 5 km och Wille och min pappa springer 10 km.. Sen kan vi alla fyra äta julmat med gott samvete ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig bild!!

Det kan ju vara en light-variant. Det är svårt det där när det bara är en gång. Jag tar alltid det säkra före det osäkra och räknar med att det är magsjuka om Viktor kräks... Hoppas att han kryar på sig till på lördag iaf!!



Vi hann inte med någon träff innan jul. Vi får försöka ses i mellandagarna allihopa kanske och så kanske, kanske bebis kan vara med också! :)

2011-12-22 @ 09:56:07
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0