Rutinerna ger resultat


För någon vecka sedan började jag med hårda kvällsrutiner för Wiggo och de har gett resultat :-) De första dagarna sov han från 20 till ca 2.00 och vaknade då för mat men somnade snabbt om och vaknade igen vid 6.. Nu de två senaste dagarna har han sovit från 20 till 05 på morgonen!! Äter då en liten stund och somnar om igen till ca 8 :-)
härligt att han nu sover så lång stund tycker jag.. Dock så måste jag upp på natten och pumpa ur mjölk, en lite nackdel tycker ja men så är det.. de är bättre än att få mjölkstockning iaf :-)

Får nu hoppas dessa rutiner håller i sig och att de tillomed kan leda till att 5 målet också försvinner..

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att få sova! Det är guld med rutiner för de små!!



Det är tråkigt att behöva pumpa ur på natten men det kommer att reglera sig det där också. Jag fick pumpa ur i någon, ett par veckor när Viktor började sova hela nätter men sedan så var det som att kroppen förstod att det itne behövs så mycket mjölk under natten. Tror att du kommer slippa det såsmåningom :)

2011-12-11 @ 14:15:14
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Sara - Med 3 små busungar!

Så skönt att få in lite rutiner med sömnen!

Jobbigt att gå upp och pumpa dock! Själv klarar jag mig helt utan att pumpa nu, även om det går några timmar extra mellan målen. Skönt att slippa.

Kramar!

2011-12-12 @ 11:01:59
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0