På tv

Jag vet inte riktigt vad jag har gett mej in på.. Idag på förmiddagen blev jag, Wille och våra små grabbar intervjuade av Tv4.. Jag var sjukt nervör och hittade inga ord alls..
Det handlade om att vara ung mamma.. Fick en massa frågor som för mej är helt självklara.. För vissa kanske de inte är lika självklart att skaffa barn tidigt i sitt liv men för mej så har det inte varit något konstigt.. Det är verkligen det bästa som hänt mej och jag hade inte velat vänta en massa år..

Oliver tycket kameran var väldigt intressant så vi får se hur det blir på tvn.. Jag kommer nog inte våga titta :P

Wiggo sov sig genom hela intervjun men vaknade lite senare för att prata lite ;) och häma oss när vi lipar är roligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh,vad spännande!! Du får tala om när det kommer gå på tv. Det vill jag se!!! :)

2011-12-01 @ 22:03:44
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Wille

Ligger ute på TV4 play

2011-12-03 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0