Lucia 13 december

Usch vilket hemskt väder :( Har iaf varit ute på en promenad och de var blött och kallt... Har inte mycket andra planer för dagen mer än att busa med mina små grabbar..

Wiggo skrattade för första gången idag :-) Helt underbart att höra!!!!

Igår julpysslade jag och Oliver så nu är det mesta fixat inför julen.. Alla julklappar är inhandlade, alla är inte inpackade men gör de till veckan och allt julpynt är framtaget (de lilla vi har).. Man får köpa på sig lite i taget :-) Har bara storstädningen kvar då vi ska fira jul hemma hos oss..



Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt att pynta lite iaf. Det är så himla dyrt med pynt, gardiner, dukar och allt som man vill ha så man kan omöjligt köpa allt samtidigt. Nu känner jag att vi börjar få någorlunda jul här hemma och då har vi köpt på oss grejer under ca fem års tid och det finns fortfarande saker som jag känner "saknas"...

2011-12-13 @ 14:25:44
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0