Läkarbesök 19/12 - 2011


I måndags var vi på läkarbesök inne på Centralsjukhuset med Oliver.. Han går ju på extra kontroller där inne hos en barnläkare pga att han är född i v. 25.. Så då vill de ha extra kontroller på honom.. De kollar hur har utvecklat sig och hur de har växt..  De lyssnar även på hjärta och lungor då de var otroligt outvecklade när Oliver föddes..

De känns väldigt skönt att få komma dit in och checka av läget, de har ju trots allt stor rutin på hur prematura barn utvecklas och växer..

Allt såg jätte bra ut och han var otroligt nöjd med Olivers utveckling så här långt, likaså med hans storlek.. Där är det nog mer jag som är nojig... Han väger nu en bit över 11 kg och är 84,5 cm lång :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att få bekräftat att allt är ok :)

2011-12-20 @ 22:12:19
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-12-21 @ 10:57:25
Postat av: ENDENISE

sv: Ja PoP har bästa vinterkläderna :)

2011-12-21 @ 10:57:45
URL: http://endenise.se
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Det beror lite på om jag ska hem till mamma eller till vänner - mamma bor i Kristinehamn och vännerna bor i Karlstad, då det var där jag bodde under gymnsietiden och innan jag flyttade till Oslo :D Senaste tiden har det dock blivit att vi landar hos mamma och sedan åker över till vännerna under en eller ett par dagar då vi är på besök :D Kramar

2011-12-21 @ 15:22:23
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0