Beslutsångest

De blåser halv stom ute och jag sitter här med beslutsångest...
Mitt abonnemang på mobilen har gått ut och jag har hela tiden varit inställd på att byta operatör, men nu är jag inte lika säker längre.. De handlar om att spara pengar!
Vill ha en iPhone 4 och mellan de olika operatörerna skiljer de ett par hundra lappar för exakt samma telefon..
Frågan är då om man ska ha kvar sin gamla operatör som jag inte är helt nöjd med eller ska man byta, men då åka på en högre månadskostnad?!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ville bara slinka inom och påminna om att det är fredag imorgon. Ska bli så himla skönt med helg :)

2011-12-08 @ 21:01:10
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0