3 månader


En sovande 3 månaders Wiggo :-)

Plutten är hela 3 månader gammal och vid det här laget har man börjat lära känna denna lilla krabat riktigt bra.. Det är otroligt skönt att veta hans signaler och vad han gillar och inte gillar..

Han sover hela nätter, från 20.00 - 07.30.. Äter fortfarnade 1 gång under natten mellan 2-4 någon gång.. Men jag vet med erfarenhet att detta kan ändras på rätt fort ;)
Han äter 6 gånger på en dag och är väldigt effektiv och det är jag glad för, då hinner inte Oliver göra allt för mycket hyss när jag ammar :-)
Helammar honom fortfarnade.. Får ersättning när jag är borta och inför läggning
Rullar från mage till rygg, åt båda hållen :)
Har blivit ett riktigt litet charmtroll.. Skrattar och ler om man pratar med honom..
Vill helst sitta eller stå upp när han är vaken, eller ligga på magen så man kan se sej omkring..
Tycker nu om babysittern och det är underbart.. Den är guldvärd, samtidigt som han sitter säkert i den när Oliver är i farten..
Har storlek 62 i kläder
Från att gå till att skrika vid blöjbyte och klädbyte så älskar han de nu.. Att de kan ändra sig så fort?!
Har börjat grepa leksaker man sätter i handen på honom

Överlag är han en väldigt snäll och tillfreds bebis.. Är för det mesta nöjd :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Stor han blir!

Skönt att han inte är ledsen när du byter längre!! :)

Hur går det med napp och så förresten??

2011-12-23 @ 05:56:13
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0