1 december

Jag har klarat av mitt godisförbud som vi införde 1 november.. Min kära sambo klarade av halva månaden men sen kunde han inte motstå chips och godis :-)

I skrivande stund sitter jag och smaskar på en Kex choklad.. :-) inser att godis är inte speciellt gott.. Tycker mycket bättre om fika så som bullar och sockerkaka.. Eller en god paj med vaniljsås!
De kommer jag inte sluta äta.. Älskar ju att baka så då måste man ju kunna äta av det man bakar..

Mina underbart goda saffransbullar börjar ta slut i frysen så ikväll blir det nog mer bullbak :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till ett lyckat godislöfte!!

När man har varit utan ett tag så är det faktiskt inte gott längre...

2011-12-01 @ 22:02:13
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0