Tänder = svårt att somna

Min lilla älskling håller på att få kindtänder och har jätte svårt att somna om kvällarna.. Tredje dagen som han bara gråter så fort han ska sova.. Tar 2-3 timmar innan han somnar.. De tar på både mina och hans krafter, men jag hoppas det går över snart..

Har varit ifrån bloggen ett par dagar pga en massa olika anledningar..

Jag och älskligen har varit riktigt duktiga nu i 3 dagar och har städat och rensat ur ALLA garderober som vi har och lagt allt i en bra ordning.. Mycket välbehövligt!! Vi har även sorterat och slängt en massa saker från våra förråd nere i källaren.. Nu är det fint överallt och jag har bra koll på vart allt finns :-)
Nu står ett helt garage och väntar på att bli tömt på en massa som ska till tippen.. Det får bli imorgon det!!

Min kropp har just nu strejkat och jag hoppas min lilla plutt somnar snart!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0