Piffat till hallen

Idag har jag tillbringat större delen på golvet... Har monterat IKEA möbler och det tar sin lilla tid, speciellt när man har en STOR mage ivägen :-)

Före                                                                     Efter

       


Före                                                                   Efter
        

Det är meningen att vi ska byta ut tapeten också men det får vänta tills min mage är borta.. Vill inte börja med för stora saker nu när man inte orkar så mycket... Sen har jag inte hittat någon hallmatta som jag vill ha.. Den får nog vänta tills tapeterna är på plats :-)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Camilla - gravid med 1:an

O, ja. Att montera möbler tar sin lilla tid. Kul att förnya lite, det blev ju jättefint!

2011-08-25 @ 23:30:59
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Den fina byrån har vi med, fast med 3 lådor och i sovrummet. Gillar den verkligen!



Vad kul att vi har samma BF enligt SM.

Är ganska säker på det datumet med eftersom lillan var planerad in i minsta detalj. Vet med när jag hade min ÄL. Så att bli framflyttad 10 dagar på UL var inget vidare. Haha!

Min lilla godbit får gärna komma den 4e. Min pappa fyller år den dagen så det hade varit kul!



Hoppas ni får en fin fredag! Kramar!

2011-08-26 @ 10:18:35
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0