Frykenklassikern 2011

I Lördags var min älskade sambo Anders och min far Sven-Erik iväg på Frykenklassikern.. Under en dag genomförde de 30 km längdskidor (i Torsbys skidtunnel), 10 km terränglöpning, 1000m simning och avslutade dagen med 100km cykling..

Alltså är det en tjejklassiker på en och samma dag!!! Helt galet enligt mej, men de genomförde allt och desutom med bra tider..

Bilder från deras dag i Torsby/Sunne


Här har de genomfört 30 km längdskidor.. De startade kl 07.00 och efter en 24 varv inne i tunneln var de klara efter ca 2,5 timma


Två slitna efter 10km tuff löpning.. Kom in runt 50 minuter


Här är de ute och simmar 1000m och kom i mål efter ca 25 min


Här ska de ge sig iväg på 100km cykel och jag tror ingen av dem trodde det skulle bli så hårt och jobbigt..


Tillbaka från cyklingen och de hade fått kämpat de sista 5 milen..Kom in på ca 3,5 timma.. Två utslagna kämpar!!

Stolt sambo och dotter :-)


19 stycken var det som var med under dagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0